Serious recovery

Efter en helt superduperjättebra efterfest med alla artister och alla som jobbar med festivalen så har jag äntligen lyckats komma upp ifrån soffan. Kvällen var verkligen klockren, och bäst av allt är att alla som jag lärde känna är mina kollegor på MTG.

Jag fastnade inte alls på bild igår, men två som gjorde det väldigt bra är Alice och Eric Saade med dansare. Enjoy!


Alice på efterfesten på ÅH


Eric med dansare backstage strax innan de ska äntra scenen och testa deras nya dansnummer "masquerade" (lyckliga kille som lyckas få till modellooken på första försöket för en mobilkamera, jag beundrar.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7249154.ab

2010-06-05 @ 20:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback