Ut med Hanna och in med Oskar

Personalomsättning på kontoret idag, vi firade av Hanna på Debaser Slussen som för mig har varit en rätt oupptäkt guldklimp. Sen träffade jag lilla Olof, tillsammans gjorde vi sällskap till Viktoria där det för sista gången i år var partiledarutfrågning. Fredrik som var dagens offer skötte sig utmärkt, och musslorna som jag åt smakade lika så, utmärkt alltså :D Sen följde ett häng på utecompagniet, denna gång fick jag ha min telefon ifred (ingen vill sno min jobbtelefon ifrån -96 verkar det som)

Så här såg det ut


Hanna, Hampus och Ingrid


Fredrik, en trött Olle och mumsiga Moules a la creme

Kommentarer
Postat av: Ludde

Men söt du var då ^_^ Klart jag har telefonsällskap hela vägen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback