And the winner is...

Varken Mona eller Fredrik vann debatten igår. Det gjorde jag. Jag vann på min otroliga snygghet, om än lite suddig. Mig (och Mona och Fredrik-debatten) kan ni se här



Om jag ska lämna min egen självgodhet åt sidan för en stund så skulle jag vilja säga att jag tycker att debatten var bra, riktigt underhållande. Som vanligt så förlorar Mona Sahlin debatten varje gång hon öppnar munnen, jag är övertygad om att Fredrik skulle kunna vinna en debatt utan att ens närvara, så dålig är Mona!

Något som upprörde mig otroligt mycket är när Mona Sahlin får frågan "vad kan du lova alla kvinnliga väljare ikväll?" när hon svarar att hennes löfte till kvinnorna är satsningar på barnomsorgen. Ofta jag som kvinna bryr mig om BARNOMSORGEN? det är väl förfan lika mycket en fråga för männen. Dumma dumma Mona.
Fredrik däremot, han har riktiga vallöften, han kunde minsann lova att inte höja skatten för någon kvinna.

Kommentarer
Postat av: Linus

Vad Fredrik mer lovar är att sänka skatten ännu mer för de som tjänar mest, så att den lilla procenten blir ännu rikare. Men en sak verkar vi iallafall var överens om att Mona Sahlin är dum, jävligt dum till och med.

2010-03-25 @ 21:15:41
Postat av: C Bildt

du ser lite naivt oförstående ut?



Jag undrar om du inte är en sådan som borde fokusera på att snabbt skaffa ett koppel barn som du sedan tryggt kan lämna in på ett dagis. Rösta mao på Mona.



Finast hälsningarna här en bit bort :-)

2010-03-26 @ 15:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback