Chefens order

Förra veckan var det order om körkort, denna vecka måste jag skaffa pojkvän. Fördelarna skulle tydligen bli många, bland annat så skulle jag ägna helgerna åt Lets Dance och hemmakvällar istället för mina sliriga singelkvällar med Karin på diverse klubbar, och jag skulle därför vara piggare under arbetsveckan. Innan den sista april ska jag därför ha flyttat ihop med min pojkvän tillika sambo.

Jag står därför inför följande utmaningar i April:

Körkort över påsken
Hitta en pojkvän
Flytta ihop med densamme

Kommentarer
Postat av: Bella

Hahaha det här med att hitta pojkvän ;) Jag hör av mig om jag hittar eller ser någon som är värd en sån brud som dig :D många kramar!!

Postat av: Robert

nyskild körskolelärare som letar bostad kanske är det optimala för dina behov, lägg ut en krok på blocket vettja :D

2010-03-27 @ 20:02:10
Postat av: karin

Jag gillar våra singelkvällar! Men vi borde ses och skriva en lista med kvalitéer våra nya män bör ha om vi väljer att ta det steget. PUUSS

2010-03-29 @ 23:24:01
URL: http://karinpling.blogg.se/
Postat av: Anonym

Läst igenom de senaste sex månaderna av din blogg...måste ju göra mig hörd! Söt tjej med stor humor, får hålla ögonen öppna efter dig i nattlivet... ;-)

2010-04-12 @ 19:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback