CP-helgen i bilder

I totalt okronologisk ordning kommer här lite bilder på gårdagens upptåg.



Earth hour firades med protest. Alla middagsgäster fick en poäng för varje lampa som man lyckades tända. Här har vi mig som just hittade två!





Jag och guldlock vid matbordet.





Karin, Olga och ett gevär.



Förrätt: Kaviar, avokado, banan och mörk choklad. (det som enligt Antons favorit-app i mobilen ska vara det som garanterar ligg. Källa: sex-trivia)



Karin ställer till med efterfest i tvättstugan! Varför då, Karin?





Jag, mitt gevär och en blond liten pojke.






Egotripp framför spegeln. Har man en snyggdag så har man.





Karin under bordet. KUL!




Middagsbordet, söta Anton!





Snyggdag även på tåget :D




Guldlock sabrerar champagne och Anton förbereder välkomstsalut.




Karin är snygg på balkongen.




När Oscar skulle komma så fick han en lapp!


Kommentarer
Postat av: karin

VÄLKOMMEN PÅ EFTERFEST!!!!!

Var: i en tvättstuga i linköping

När: runt 04.00

Hur: Vi tvättar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback