My big secret

Jag har en hemlighet.. Ungefär en gång i veckan så letar jag jobb i smyg. Jag skulle aldrig få för mig att söka, och jag vill aboslut inte ha det jobbet, men en gång i veckan så smyger jag mig in på flygtorget och letar flygvärdinnejobb. Känner mig lite äventyrlig när jag skummar igenom kravprofilen. Hejdar mig själv innan jag börjar anteckna sista datumet för att skicka ansökningen i min kalender. JÄTTEFJANTINGT!! Men det är något med yrket. Det är magiskt...

Men jag trivs ju så fruktansvärt bra på mitt jobb, vill inte göra något annat. Vad betyder dethär? Har jag någon förtryckt känsla som tar sig i sådannahär uttryck? Note to self: fråga samtalsterapeuten vad det betyder...



Coffee or tea?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Come fly with me, let's fly, let's fly away..

2010-03-18 @ 16:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback