Lördag kväll

Skvallrig förfest hos mig blev drink på Utecompagniet, som följdes av ett kosrtare häng på Laroy, sen kortare häng på Ambassadeur, som blev kortare häng på White Room. Allting rundades av med en utsmugglad champagne från White på en riktigt oklar efterfest. Hela kvällen rundades av med den roligaste kollektivtrafiksturen hem till mig där jag skedade Karin heeela natten. Här kommer lite bilder från kvällen, alla är på karin :D


Uppdrag: Klä på Karin. Jag avr optimistisk samtidigt som Karin skriker att det är skelettet :)



Karin Tingström med rondellblommorna som vi stal på väg hem.



Bitterhet sammanfattat i ett sms.



Karin kommer på att hon är gravid klockan 5 på morgonen.



Vi hittade snabbt en styvpappa till Antonia


Kommentarer
Postat av: Anonym

får jag fråga en sak? hur kommer du in på dedära ställena hela tiden? ja undrar bara...

2010-05-09 @ 20:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback