NERVÖST NU

Jag är så jäääääävla nervös nu!! Fattar ni hur underbart det skulle vara om alla de här konstiga utjämningsmandaten skulle kunna tillfalla alliansen idag. JAG DÖR det är så spännande!!

Förresten så är jag förbannad på vad som enligt SvD är M och S's inställning till att mobba ut SD i riksdagen genom att minska antalet utskottsplatser med just de 20 mandat som SD har. Visst, Sverigedemokraternas idéer och representanter suger och det är hemskt att dom har gjort sådanna framgångar osv. Men de är folkvalda (även om jag är övertygad om att ett samhällsorienteringstest på samtliga som röstade på SD skulle visa på att ingen av dom ens fattar vad en riksdag sysslar med) men folket har valt dom, det går inte att bortse ifrån det. Tänk om situationen någon gång blir omvänd, då skulle SD kunna stänga ute ett folkvalt parti för att dom bara inte gillar deras åsikter. Det håller inte och jag är som sagt extremt upprörd för att det ens kommit på tal.

Läs artikeln här:

Kommentarer
Postat av: gotteochvi♥

SV; DE ÄR FRÅN christian louboutin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback