Så här långt sträcker sig mitt politiska e...

img_0133 (MMS)

Så här långt sträcker sig mitt politiska engagemang denna valrörelselse, jag är och lyssnar på alliansens partiledare som idag står och talar på Norrmalmstorg. Jag är hemskt ledsen för att jag inte kan bidra med så mycket mer detta val, för helt ärligt så har jag alla mina bästa minnen ifrån valet 2006 då jag inte tog av mig min kampnjtröja på hela somnaren, då jag sov hälften av nätterna i en kampanjbil eller moderathusvagn. I år händer det för mycket i mitt liv just nu, och samtidigt som det händer så mycket så ska jag försöka balansera ett heltidsjobb på det. Men jag hoppas att jag någon går kommer att hitta engagemanget som krävs gör att engagera sig politiskt. Tills dess kan jag bara säga: HEJA ALLIANSEN!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback