Utelåst looser

Igår glömde jag hemnycklarna på jobbet i Hofors. Detta kom jag på när jag och Ronja var och handlade i Falun. Med mitt obefintliga körkort var jag utelämnad till uteliggarlivet i Falun eftersom det inte gick några bussar till Hofors... Då  dök Ronja upp som en ängel ifrån himmelen och tog med mig hem till Envikän. Vi hade pyamasparty och hånade mig hela kvällen. Till saken hör att jag för ca en dag sedan tappade bort mina riktiga nycklar och fick då låna Calles nyckel medan han är i Idre. Smidig är vad jag är!

Imorse dök tv4 upp på ronjas gård och ville ha med dom i Bygglov, hur tufft som helst! Kolla på det!

Ett stort tack till Ronja med familj, ni är riktigta hjältar!

Nu ska jag plugga (ovanligt!)

Kommentarer
Postat av: Ronja

Hell yeah!! Kolla på bygglov ;)

2007-05-02 @ 20:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback