Förändring

Det händer så otroligt mycket i mitt liv just nu, och det allra bästa är att jag klarar av att ta allting med ro.
Min framtidspanik har ju tidigare varit lite av ett orosmoment, men helt plötsligt så har jag insett att jag inte har så brottom. Jag kommer stanna kvar i Falun och jobba denna höst. Och tro det eller ej, men det känns riktigt bra!

Ett annat litet deppmoment i mitt liv brukar vara när hösten närmar sig. Detta ska jag försöka lösa genom att sticka utomlands! Sitter och tittar på resor med en liten förväntan-fjäril som pirrar till i magen då och då. Just nu ser det ut som att jag ska sticka till Afrika. Vi får se vart jag tar vägen :)

just nu : olga söker jobb, söker resor och snokar runt på facebook.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback