jag har ett problem!

Träffade Ellen och Calle på kupolen idag. Jättekul, vad ju ett tag sen! Fick höra många roliga historier om knäppa franska familjer! haha!

Dagens tumnmen upp går till mig! Råkade glida in på den nya skoaffären och såg till min både fasa och förtjusning att skorna med stort S var på rea. Självklart adidas sleek, fast annan färg och modell än mina. bara fyrahundra kronor kostade dom. Jag stog och velade länge och väl tills jag till sist insåg att jag inte behöver dom. Den dåliga sidan av mig försökte argumentera med att det är ett kanonpris, dom är så snygga och skulle passa TOPPEN till min nya handväska.. Men icke! Min duktiga och friska sida vann en bitterljuv seger och jag gick ut ifrån affären tomhänt! Min sjukdom som kallas shoppaholic kanske börjar avta.. (eller så inser jag att jag verkligen är helt pank)

Nu ska jag plocka fram en stor och onyttig ostbricka och dränka saknaden av skorna med hjälp av lite mat. Eller vänta... Betyder det att jag botar en sjukdom med en ätstörning? hahaha! you go olga!


Kommentarer
Postat av: Anonym

God jul tös

2007-12-24 @ 11:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback