you win some and loose some

JAG HAR TAPPAT BORT MIN TELEFON!!!!!!

bra olga! riktigt riktigt bra!

anyway.. jag har gjort rean har.. kopte varldens finaste roxy-jeans som jag tyvarr inte kan lagga upp nagra bilder pa EFTERSOM MIN TELEFON AR BORTA!!!!!!!!!! (men jag ar inte bitter)
Ok det var verkligen bara en tidsfraga innan det skulle handa, och jag har ju faktiskt haft den i over ett ar (that must be some kind of record) AH jag ar sa kass!! riktigt vardelos faktiskt!

Imorgon ska jag och Daniels mamma Lynne ut pa en tjejdag. Forst ska vi ga pa manikyr och sedan ska vi gora deras stora shoppingcenter. Efter det blir det nyarsmiddag med hela familjen, och sedan ska Daniel och jag gora stan :) Hoppas att alla far det trevligt pa nyar, jag saknar er!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback