Förberedelsen

I helgen har MUF Dalarna sin distriktsstämma och jag har fullt upp med klädvalet. Imorgon ska distriktsstyrelsen träffas och förbereda stämman och ikväll ska jag förbereda mig inför föreredelsen. Vad ska jag ha på mig, vilka skor ska jag ta med och vilken parfym kommer passa?

Många frågor, få svar.

Stämman äger rum på Gustaf Wasas hotel i Borlänge. Jag har skrivit tre motioner; en om bensinskatten, en om tobaksskatten och en om vargen. Den sistnämnda är den allra viktigaste och det ska bli hemsk skoj att debattera om den. Om det trådlösa nätverket fungerar så ska jag försöka rapportera live :)

Sist ikväll måste jag bara gå ner på knä och be dig du efterhängsna människa att släppa taget. Vi var nio och jag visste obviously inte vad jag höll på med. Tio år senare kan du fortfarande glömma det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback