Top Model

Sitter och tittar på finalen i Top Model. ÅH vad snygga kvinnorna är, önskade att man kunde ha fått en sådan kropp av mamma och pappa. Det fick jag inte, och tyvärr är jag dålig på att skapa mig den kroppen. Den senaste tiden har jag skyllt allt på studierna, vad ska jag skylla på efter studenten? NEJ! Jag orkar verkligen inte med mig själv, mitt sockerberoende och min passion för sliskig snabbmat. För att inte tala om all sås till maten, eller ost! Åh jag är en riktig frossare, och jag går verkligen upp i vikt hela tiden på grund av det. Skärpning nu, här kommer det:

- Jag ska inte äta godis, kakor, bullar, hamburgare, pizza eller sås fram till studenten.

Jag vill verkligen inte vara med om att min balklänning och min studentklänning är för små när det är dags, därför vill jag tacka Tyra för att det är två heta tjejer kvar i tävlingen som kan bli min inspiration för en hälsosammare kost. YEAH!

Jag vill tillägga att jag kommer att lägga upp minsta lilla fusk här på bloggen så att jag får skämas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback