Något stort har hänt!

... eller ja, det har hänt rätt mycket nu, men en sak betyder speciellt mycket!
Det är en sak som har präglat mina tankar väldigt länge och har ibland tagit väldigt mycket uppmärksamhet ifrån mig.

Självklart pratar jag om min hitta-bil-lek. Det är en lek som jag har lekt i dryga tre år vilken går ut på att hitta alla registreringsnummer ifrån 001 till 999 (i ordning förstås) Detta är då något som jag har varit sjukligt beroende av, en riktig riktigt dryg tvångstanke!! Det har varit så sjukligt att jag inte har kunnat vara i närheten av ett fordon utan att blicken direkt söker sig till reg.skylten. Och värst är det att åka bil på kvällen, trots att jag vet att jag bara kommer bli bländad om jag försöker se den mötande bilens skylt så kan jag inte sluta. CPOLGA!

MEN! (tada) nu har jag lyckats sluta!
Jag bryr mig inte längre :D jag har stannat på 144, och en dålig dag så kommer jag att ta upp det igen, men den dagen den sorgen. Nu ska jag njuta av att vara en snäppet mindre skadad olga, hahaha!

Sen har det hänt lite andra mindre grejer sedan jag skrev sist också. Jag är numera singel, jag har blivit ersättare i kultur och ungdomsnämnden, jag har gått ner sex kilo, jag har slutat på Resultat och jag börjar på Vero Moda i Falun redan imorgon. Men som sagt, detta var ju de mindre grejerna :P

Kommentarer
Postat av: laaaarsson

Hahah så du komme inte bry dej då om du ser 145? ;)

Postat av: laaarsson

Hahah Tetris också =) Upptäcker du det du! haha det var väl typ första dataspelet i världen.. Men det är livsfarligt med sånna grejer, själv är jag beroende av Mario Kart på nintendo 64 hehe

2007-10-19 @ 07:29:14
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback