Doktorn gav mig piller

Det var verkligen lunginflammation... Så nu sitter jag här alldeles sjuk och eländig för mig själv. Jag har ingen tv vilket är fettobengans fel helt och hållet. Och ingen dator tog jag med mig hit eftersom jag bara skulle vara här en dag. Så nu tittar jag på något så modernt som VHS... För att addera ytterligare lite självömkan till dagens inlägg så kan jag även berätta att jag har väldigt hög feber, jätteont i halsen och grova andningsproblem med ett inslag av cpmycket hosta. Det känns verkligen som att livet tar slut vilken sekund som helst.. GRÅT! Jag kommer inte kunna vara med på helgens ledningsforum och inte kunna jobba på två veckor typ :( hur som helst så är nils en ängel som har tagit hand om mig och stöttat mig under denna svåra period, du är en riktig kompis :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men gumman! Usch vad jag lider med dig! Är du hemma i Dalarna? Stackars dig, när man är sjuk så har man rätt att klaga så mycket man bara kan så KLAGA PÅ!

Tänker på dig världens bästa Olga. PUSS

2008-08-28 @ 22:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback