den fulaste olgan i världen

Håkan var underbar!!! Jag och Majsen trängdes längst fram och blev mos, men det var så värt det!! Slutet på konserten var defenitivt ett minne för livet. Jag pallade inte trycket där framme och sprang bak och hamnade ungefär längst bort där jag stog och skakade rumpa till "kom igen lena" tillsammans med Viktor. Det var underbart!! :) Trodde aldrig att det kunde bli bättre, men då spelade han "Det är så jag säger det".. Allting var verkligen så jävla magiskt!

Så här snygga var jag och Viktor på festivalen


Kommentarer
Postat av: Viktor

Ja, det var en sjukt mysig kväll och en helt magisk helg! Kul att man äntligen blir omnämnd här, det var på tiden! ;) Lycka till i Västerås nu!

Jag är säker på att du kommer regera där! =)

2008-06-29 @ 17:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback