Glad midsommar

Igår var spårat! Jag kan inte säga så mycket mer än det. Jag blir som vanligt aldeles för full, och så tror jag som vanligt att jag är extremt cool. Men det som i huvudsak är genomgående för mina typiska utspårningar är dagen efter.. Jag mår sällan bra, det gör jag inte nu heller.

Men morgonens favorit är nog min vita fina klänning som jag hade på mig. Den är numera rosa av rosét jag så grasiöst spillde på mig själv och brun av skogen jag så smidigt  trillade i.

Min slutsats blir att jag är aldeles för cool för mitt eget bästa och att jag tänker ha många liknande kvällar i mitt liv innan jag dör. (det är så 2007 att ha löften om att aldig supa igen och sen aldrig hålla löftet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback