Att ta tag i saker

Inte min grej... Jag vet att något ska göras men jag tar väldigt ogärna tag i det. Det spelar ingen roll att det är tusen gånger enklare att göra det på en gång jämfört med att skjuta på det, jag kan bara inte göra det. Det kan vara allt ifrån att svara på ett viktigt mail till att betala telefonräkningen. Man vet att det kommer en påminnelseavgift och att man kommer vara bitter för att man inte fixade det på en gång, men så är det samma sak nästa månad ändå.. För att inte tala om problem och konfllikter sen.. Det är min favoritsak att skjuta på. Om jag låtsas att det inte finns så kanske jag kan sluta tänka på det och så kanske det försvinner. Det är klart att det aldrig blir så, då tänker man bara på det ännu mer. Där är jag nu, jag blir snart galen för att jag inte tog tag i en sak förut och bara försökte strunta i det. BRA JOBBAT OLGA!! värt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback