Och så har H&M gjort det igen

Släppt en kollektion ifrån en gäst-designer alltså. Gick dit vid öppning, mest för att se alla modebloggerskor slåss om kläder designade av Matthew Williamson, säkert en ascool designer, men som ungarna faktiskt inte har någon aning om vem han var innan detta sammarbete.


En av väktarna i butiken som som försökte hålla ordning på alla skolkande 17-åringar med pappas kreditkort.

Helt ärligt så var kollektionen inte snygg alls. Det var möster á la 80-tal på modeller som det annars inte var något speciellt med sytt i inget speciellt material alls. Jag hittade ett plagg som jag skulle kunna tänka mig att bära, ett par korta skräddade shorts i shockrosa. Vet inte om jag sen skulle våga bära dom på riktigt eller om jag skulle förvara dom i garderoben och någon gång då och då försöka ta på mig dom, men sen fega ur och byta om innan jag slutligen sen lämnar lägenheten. Shortsen var hur som hellst inget jag kunde köpa då det stod barn som kramade alla shorts i olika storlekar i panik och skrek om någon hade deras storlek som ville byta.

Det var panikartat, men ändock underhållning på hög nivå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback