döda mig!

OK, nu har en solig påskvecka passerat. Jag har fått njuta av den ifrån soffan under min filt. Och, hör och häpna, det var inte bara hypokondrikern i mig som talade när jag diagnostiserade lunginflammation, det sa doktorn också. Så, för fjärde året i rad så drabbas jag utav the annual lugniflammation. Anmärkningsvärt är att det är så tidigt på året, jag skulle kunna lyckas med en dubbel i år. Det vore ju nått!

Vårsolen kan jag leva utan, jag blir inte så glad av den ändå, däremot så hade jag kunnat jobba på detdär körkortet under påsken. Men nej jag vet! Jag kan ju testa på det där med lunginflammation istället!! Hosta hela tiden, sova hela tiden, vara helt orkeslös hela den lilla vakna tiden...

Och det blir värre! Jag har mitt i all min sjukhet tvingats lämna mitt fort, min trygga borg! Mammas killes hus, ENORMA tvapparater innehållande ALLT du kan önska dig i kanalväg har jag istället tvingats byta bort mot mammas plutt-bildrörstv med kanal 1, 2, 4 och 6 att välja på. Om någon vill göra en Columbine mot mig, now would be the time!!


Kommentarer
Postat av: Carl B

stackarn....



jag kan också meddela att nu är första nya medarbetaren på plats. Hon ser precis ut som du trodde :-)



Krya på dig!

2010-04-07 @ 14:02:55
Postat av: Anonym

hemkommen från NYC, http://www.macys.com/ skulle du gillat, världens största varuhus. Just ja, det var svettigt t-shirt väder på dagarna. Mycket varmt och skönt :D



Krya på dig!

2010-04-07 @ 20:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback