Glorydays?

Nej den här bloggen har helt klart sett sina glansdagar. Jag har verkligen aldrig känt mig så hämmad att uppdatera denhär bloggen som jag gjort de senaste månaderna. Det är en mamma som blir sur och orolig för att jag ibland poserar med alkohol på bilder, det är personer ur mitt förflutna som jag inte vill ska veta något om mitt liv och det är kollegor som är sura för att jag över huvud taget uppdaterar i min blogg. Jag dricker alkohol som vilken jämnårig som helst, jag håller på att gå vidare och lämna det förfluta bakom mig och jag har ett liv utanför jobbet som jag ibland vill skriva av mig om. Jag hatar att detta ska sticka i ögonen på de ovan nämnda personerna... Jag känner att jag aldrig har jag varit så missuppfattad som jag är här, i mitt eget forum, MIN blogg. (mumlar något surt och bittert)

Nej hörni, jag tänker aldrig sluta plåga the world wide web men trista uppdateringar om mitt ännu tristare liv, men jag tänker sluta blogga på olgapolga! Min mamma, mitt ex och mina kollegor kommer inte att veta var jag bloggar, och resten av er som inte tar saker så personligt, som har självdistans och som absolut inte tänker lägga sig i mitt liv mer än med en liten kommentar på bloggen då och då är välkomna att följa med till min nya blogg, den osencurerade versionen!!!

Såhär gör ni, skriv en skön kommentar och fyll i er mailadress så mailar jag så fort nya bloggen är igång. Det är bara jag som kommer se mailadressen som ni fyllt i, så ni behöver inte skämmas för att ni gillar mig här på olgapolga, hahaha! (räknar med att max tre per kommer göra detta, men dom som gör det kommer jag älska)

Kommentarer
Postat av: Anonym

olgy jag vill verkligen ha det annars blir jag lessen..

2010-10-19 @ 16:38:46
Postat av: Karin

Du har min mail! <3

2010-10-20 @ 08:05:28
Postat av: Anonym

Oook dags att erkänna att jag skulle sakna det självupptagna lilla monstret som du är.. Vad är adressen till nya bloggen?

2010-10-20 @ 09:09:07
Postat av: Jessica

Klart jag vill ha din nya blogg adress olgis :) sens it to me!

Postat av: olga :)

hahaha fyra stycken vågade be om den, inte dåligt på 100 unika besökare per dag, haha! (ooooouh det går bra nu, hahahahaaa....)

2010-10-21 @ 17:30:26
Postat av: andrea

Hej Olga.

Jag hoppas att jag inte hör till den omnämnda och icke välkommna personerna. Jag kikar in på din blogg lite nu och lite då. Kommenterar dock sällan :) Och skulle gärna fortsätta med det! Kramar / Andréa (från dagis och småskolan)

2010-10-21 @ 22:34:56
Postat av: Anonym

om du orkar ställ gärna en fråga i min "jag har aldrig" frågestund :)

2010-11-15 @ 20:45:23
URL: http://duggin.blogg.se/
Postat av: Shelly

jag vill läsa din blogg olga!

2010-11-30 @ 13:34:09
Postat av: Lotta Ö ;P

så-klart!

2010-12-03 @ 15:35:08
Postat av: Issa

Tjena katten! Klart att du ska fortsätta blogga:)

2011-01-28 @ 20:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback