I helgen

I helgen var jag på Moderaterna i Dalarnas förbundsstämma där jag bland annat försvarade min veteranbilsmotion. Men ingen gillade min idé till en konsekvent och rättvis miljöpolitik så den röstade typ alla emot. :( På lärdagen var det grillfest hos Anna, och bilder därifrån kommer så får jag får möjlighet att ladda upp dom.

Nåväl. Nu har skolan dragit igång och den är en månad minus en dag kvar till jag far till Bulgarien och ALLA ämnen måste vara klara. Jag har så JÄVLA mycket att göra i skolan, och dessutom så glömde jag mina anteckningar hemma. Jag ska verkligen ägna resten av denna månad till att råplugga. Jag får inte roa mig en endaste sekund till med dispens för helgen då jag ska på MSU rikskonferens samt måndagen då jag och Carl-Oskar ska fira sista april i deras torp.

Verkligen, verkligen SKÄRPNING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback