Idre, nej tack!

Idag åkte min lilla prins och hans familj till Idre. Jag blev också bjuden, men jag kunde inte förmå mig att tacka ja. Jag har så jävla mycket kvar i skolan och jag kan verkligen inte ha påskledigt! Jag förtjänar det inte! Jag har varit så hiiimla lat och slö, så nu får jag skylla mig själv. Inte nog med att hela helgen har gått bort utan ett enda ord skrivet på kemirapporterna eller engelska recensionen. Jag ska plugga och arbeta hela lovet och inte roa mig en sekund!

Jag saknar honom redan.. (det var två timmar sedan han åkte) Jag säger då det, kärlek alltså! Om det finns något bättre på jorden vill jag inte veta vad det är.

Innan jag lägger mig ikväll ska jag ha gjort följande :
- Skickat in en kemirapport
- Skrivit en och en halv A4 på engelska arbetet
- Lagat kvällsmat och gjort matlåda till imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback