antligen hittat en dator

Gran Canaria ar toppen!! Hotellet ar ganska avsides fran stan, men det ar ratt hyffsat anda. Jag ar jattebrun, kan tyvarr inte lagga upp nagra bilder, men ni far vall se nar jag kommer hem istallet ;)

Jag har fiskat haj har!!! HUR COOLT SOM HELLST!! var ute med en yatch och tittade pa delfiner och solade. Grillade och snorklade gjorde vi ocksa.. riktigt lyxigt! :D Annars har jag mest legat pa stranden och badat i det SKITVARMA havet!

mamma : jag lovar att inte supa nagonting mer under resten av veckan, du kan vara lugn!

Jag ar sjukt glad att slippa kalla och slaskiga falun, men jag langtar anda hem ratt mycket.. Jag aker ju hem ganska snart, bara tre dagar kvar nastan..

Slut pa surftid nu..
KRAM sa lange!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback