CPOLGA

ÅH jag är så slarvig och dålig! Jag kom på lite randomly att jag kanske borde ha med mig mitt pass.. Jag letade, och letade, och letade.... Jag vände upp och ner på alla lådor och öppna ytor där ett pass kan tänkas ligga gömt. Till sist så rörde jag runt lite till för att slutligen hitta det där jag kollade först och där jag trodde att det skulle ligga, men där jag hade letat väldigt slarvigt..

Nu ska jag slänga ner det sista i väskan, väga den och promenera bort till scandic för att träffa Pierre och Marcus.

OCH IMORGON FAR JAG!

jag ska verkligen göra allt jag kan för att blogga från paradiset! Annars hörs vi åter om en vecka! Hoppas att ni inte drunknar i slasket här hemma!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback