PANIK!!

Nu har den så välkända paniklen återvänt. Den smyger sig på varje gång resväskan kommer fram. Fortfarande, trots att jag påbörjade packningen på riktigt för två timmar sedan, så ligger väskan där lika tom som för två timmar sedan. Vi snackar beslutsångest och ineffektivitet här va!

Vad ska jag ha på mig, vilket väder kommer det att vara och vad kommer vi göra? Ska jag satsa på fest eller på vardag? Varmt eller snyggt? för att inte tala om skorna!!! Hur många klackar ska jag ha med mig? vilka sneekers? och ska jag ta med några stövlar??
Värst blir det när jag inte vågar vara snygg på mitt eget sätt. Jag älskar stora tunikor och lite lösare kläder, men frågan är om jag kommer vara snygg även i England? Eller kommer jag bara se ut som en tjej som försöker dölja en gravilitet? hahaha! damnit!
Bara att börja gräva i garderoben... Och ni som har sett min garderob kanske förstår mitt problem ey?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback