tjugo minuter kvar

av julaftonen dethär året.. Sjukt tråkig dag!
Jag har bergis gått upp typ femton kilo på en dag, jag hatar dagar så det är ok att frossa!! Dock så har jag inte frossat i den traditionella julmaten, nejnej! Jag och mamma bojkottade svennejulbordet och käkade hummer. FEEEETT gott! När jag tänker efter är det enda juliga vi har ägnat oss åt att ha kalle på i bakgrunden.. JUSTE! vi sjöng "all i want for christmas" några gånger tillsammans också! Det var kul! Visste inte att jag kunde kommunicera med min mamma över huvud taget, det var en trevlig överraskning! Men sen blev hon schizofren igen och jag kände återigen igen den mor jag känner så väl.

NEJ nu ska jag sova, och imorgon kan ni förvänta er en massa inlägg om hur tråkigt det är att packa.. För snart sticker jag till england!

Godnatt och god jul!

Kommentarer
Postat av: Anonym

de e öken tös

2007-12-24 @ 23:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback