Ny dator, ny blogg

Den största investeringen i mitt hittills 18 år långa  liv är gjord och resultatet ligger i mitt knä: min nya laptop. Investeringen till ära har jag bestämt mig för att hoppa på bloggtrenden.

Den årliga vinterförkylningen har slagit till och jag sitter hemma i soffan och myser under mitt duntäcke. För ovanlighetens skull kan jag nu kombinera båda slösurfande med tv-tittande, helt underbart! För tilfället är det något sliskigt romantiskt drama kombinerat med bloggen och ett taffligt försök att installera First Class trots att mitt virusprogram protesterar högljutt.

Det är kanon väder ute, en sån här vinterdag som inte suger så jättemycket, solen skiner och man blir inte alls deprimerad eftersom det är så ljust och härligt. MEN jag tänker inte gå utomhus idag, jag vägrar helt enkelt. Detta är min första lediga dag på hur lång tid osm hellst. Jag tog ledigt från jobbet och jag tänker strunta helt i allt skolarbete. Idag ska jag ha så otroligt tråkigt, sådär tråkigt så att man längtar tillbaka hela veckan när allt drar igång igen på måndag. Därför får jag inte skriva mer, för det var ganska kul att skriva.

Hoppas att du får lika tråkigt som mig idag : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback