Skärpning!

När till och med mitt horoskop känner på sig att jag försummar skolan så är det illa. Idag stod det "sluta skjuta upp saker på framtiden" Kan det bli tydligare?

Mitt livs sista sportlov börjar om två dagar och jag är långt ifrån klar med allt jag har kvar att fixa innan slutspurten börjar. Det är slutspurten på tolv långa och slitsamma år i skolan. Fixar jag inte MVG i alla kurser jag har kvar kan jag glömma att plugga vidare, då har åtminstone de senaste tre åren varit bortslösade..

Hela sportlovet SKA jag göra klart alla mina rester. Jag SKA skriva en bokrecension till engelska B, jag SKA förbereda en redovisning av mitt sista arbete i Biologi A, jag SKA skriva klart vetenskapshistorian och jag SKA räkna ett helt kapitel Matte D. Suck, kul lov.
Jag har dessutom tagit på mig att skriva MUF Faluns verksamhetsberättelse för 2006.

Det är väl sådanna här tider som får en att uppskatta de sköna stunderna i livet.. Förhoppningsvis får jag ta det lugnt på påsklovet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback