Ny plan!

Det som skulle bli en utekväll verkar nu bli en hemmakväll istället vilket kommer bli minst lika bra!

Idag har jag och Anna kikat på balklänningar och i stort sett bestämt oss för hur det ska bli. Båda ska skräddarsys efter våra mått och önskamål. Jag tror att jag har bestämt mig för en röd hellång klänning utan axelband. Den ska även ha en stoorstor tyllkjol och en rosett i midjan. DÖSÖT! Längtar efter studenten nu! men ack så mycket skolarbete som är kvar innan studenten får närma sig för mycket. När vi gick och bokade baluppsättningstid hos frisören idag så sa anna att det var tre månader kvar bara och såg lycklig ut. Jag blev typ arg då! HUR ska jag hinna?? :S I better hurry up!

Fast nu ska här städas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback