Pinsamt!

Nu har det dröjt allt för länge sedan jag  bloggade senast!

Det har inte hänt så hemskt mycket mer än att jag har blivit DUKTIG! Tro det eller ej, men jag har tagit tag i mig själv och mitt skolarbete och kommer kanske att ta studenten ändå :P En till anledning till min frånvaro på bloggen är att någon har snott min datorladdare och kärleklen står hemma helt urladdad och bara väntar på lite energi!

Jag planerar mitt kalas för fullt och imorgon smäller det, tycker du att du borde vara bjuden och att jag har missat dig är det bara att höra av dig, det är inte uppsåtligt är jag säker! Jag som är så snäll, höhöhö!

Men just nu är det kemin som gäller. Mol och jämviktskonstanter i mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback