Vårshopping IGEN

Efter alla dagens bestyr begav jag mig till kupolen för lite alone-time med mig själv. Det kan verkligen vara skönt att ha sådanna dagar ibland. Jag promenerade runt där med mitt visa-kort som sällskap vilket resulterade i en helt ny vårgarderob och en rädsla för att logga in på internetbanken :P

Men tyskaprovet kändes bra, vi får se om mitt hetspluggande räckte när jag får tillbaka provet. Efter det blev jag toppad och riktigt mörkhårig hos frisören sören. Varken frulle eller lurre han jag med att äta, och så fort jag blev klar där sprang jag tillbaka till skolan för kemilabb. Den gick bra och det var jättekul, fast vi sög rätt hårt, men som sagt, det var kul i alla fall! haha! Sen sprang jag till bussen och åkte till doktorn som var en gullig gubbe* som opererade mig. Det gjorde han bra för han syr faktiskt bäst i norden säger min mammas kille! hahaha!

Nu (som typ alltid när jag bloggar) har det lbivit dags att sova. Och imorgon SKA jag vinna en iPod på jobbet. Alla håller tummarna för olga!

*gullig gubbe - en man/gubbe som är lite egendomlig och ensam och kommer dö ensam. det är en sån som man nästan börjar gråta när man ser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback