Pirr i magen!

Resväskan står i hallen packad och klar, Olga sitter i soffan och är allt annat än klar. Tack vare min kära (!) körskola så fick jag en mindre hjärtattack när jag skulle betala bikinivaxningen när köpet inte godkändes. Jag fick springa till skolan och logga in på min internetbank där mitt saldo var -11 300. HELT bestört blev jag och började gråta och trodde att jag blivit utsat för detdär kortbedrägeriet följt av ett raseriutbrott på körskolan när jag upptäcker att dom har dragit 14 000 kronor för mycket för mina körlektioner. En HEL dag senare har jag nu fått tillbaka mina pengar, mitt fästingbett ser ok ut och min väska är som sagt packad och stängd (det ultimata tecknet på att väskan verkligen är färdigpackad) Tack vare min CP körskola så har jag idag inte hunnit med att skriva mitt sista skolarbete och kommer antingen få göra det i natt, imorgon bitti eller aldrig och ta ett IG i kursen. Jag får se hur jag gör, men hur som helst så åker jag imorgon. Det ska verkligen bli HUR kul som helst! Nu ska jag mysa hejdå med Calle. Och ni kan räkna med en massa bilder när jag kommer hem ;) Vi ses om en vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback