Bilder i det bruna

Min lediga dag idag! ÅH jag har blivit så förslöad denhär helgen! nåväl!
Idag var jag och Lina ute på äventyr! Vi gick ut i den bruna fula hösten och tog riktigt snygga bilder! Resultatet kommer upp här så fort jag får bildera.

Efter att ha suttit i en äppelträdgård full av ruttna äpplen och bruna löv, på en kall och fuktig träbänk iklädd endast en stor stickad kofta och röda pumps så kan jag uppskatta hösten litelitegranna. Bilderna blev riktigt bra, vi lyckades liksom få ut det lilla fina som finns kvar när hösten inte är färgglad längre, utan bara brun och tråkig. Lina var huuur duktig som helst!


Kommentarer
Postat av: Anders

Bilderna blev nog inte fina för att hösten var lite vacker, det är ju DU som är vacker!

2007-11-05 @ 21:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback