Hörn i Uppsala

Ok, min helg har varit annorlunda.. I fredags var jag på östgöta nation i uppsala med Amanda och Fia (och senare ramlade även Sebban in) huuur kul som hellst att träffas igen efter en sisådär två år? :) mycket skratt och dubbelhakor (!) blev det.. Ett litet urval av de bilder som togs kommer här:



                



I lördags var det utgång på People som hade premiär, med en riktigt mysig middag innan. Denna kväll fick jag lära mig allt om hörn. Visste du tex att hörn har två kanter, vilket då självklart gör ett hörn bättre än bara en sida. Och ett bord har ju då vanligtvis fyra kanter och således även fyra hörn, vilket givetvis är jättebra!
Sen fick jag även lära mig att mina "absolute move your body" vol 1 & 2 inte alls ska ligga och samla damm i något förråd eftersom det tydligen är the shit! hahahaha! Sist med inte minst så fick jag lära mig att pussmunnen är posen som gäller när man ska ta partyfoton! Här är resultatet av den kvällen :



             

Kommentarer
Postat av: Fia

men oj, jag ser att du poserar med Maria Rösiö! visste inte att ni känner varann!

2007-11-16 @ 13:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback