Men PLUTTEN då

Jag : jääättepigg klockan halv fem på natten, kan inte sova. Moget!
Fia : BÄST!!
Boendet : fixat!
Livet : helt ok!
Fötterna : SMÄRTA!!
Citatet : Fia - "Jag orkar inte jobba i klädbutik,
man måste vara så himla trevlig då. Jag vill vara en sur kassörska på ICA!!"

Simningen : på G!




Åh! Plutt-sofia! Du är verkligen BÄST! jättetack för all hjälp denhär helgen! Nu har jag någonstans att bo, förhoppningsvis ett jobb och kanske bäst: jag slapp bli våldtagen och mördad av peddo-äckel-gubben! Jag säger det igen, TACK!
En mysig och dö-god tjejmiddag hann vi med också. Majsan, Mimmi, Amanda och Sofia på bilderna.

                          

image143
3973teg gick vi i jakten på mitt nya hem

Kommentarer
Postat av: FIA!

men PLUTTEN!!!! är mitt day-to-day-word!
undra hur många gånger jag sa det under denhär helgen!?

2007-11-19 @ 16:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback