Roberto Cavalli och packnings-problem

Idag släpptes Cavallis kollektion för H&M. Han är den fjärde i raden av H&M's gästdesigners som får tillverka en hel kollektion med plånboksvänlig couture. Underbart! Tyvärr hittade jag faktiskt inget plagg som ropade "köp mig, jag är allt du har drömt om och du kan inte fortsätta leva utan mig!!" Damkollektionen består mestadels av djurmönstrade tyger vilket inte riktigt är min grej.. Så lite rikare och inte ett dugg olyckligare har jag tagit mig igenom denna dag. :)

Nu sitter jag på min säng med laptopen i knät och tittar på Sex and the city-reprisen på trean (för övrigt: tack tv3) Under rumpan har jag i stort sett alla kläder jag äger och framför mig på golvet har jag en tom väska. Imorgon ska jag till Uppsala på reunion med simmarna, då är det riktigt nerdressat som gäller (för det ska det tydligen vara på klubb modem som vi ska på) och på lördag ska jag vara väldigt dressad helt plötsligt, då är det någon premiär istället.. Och den nya kjolen som tydligen är fin är ju utlånad! Det jag vill säga är att jag har noll kläder att ha på mig och det är lite av ett problem...
Jag ska sova på saken så får jag packa imorgon istället :)

Jag avslutar med mina två favoriter ur Robertos kollektion:


image131


Kommentarer
Postat av: Witty

Märks det? :P haha.
Du hade inte tänkt att lägga upp någon bild på dig själv kanske, så att man får se hur du ser ut i dom?
(och hur dom ser ut)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback