TOPPEN!!!!

Jag sitter och tittar på nyheterna efter en hård dag på jobbet..
Nya skor blev det idag, men inte drömskorna.. Dom var inte så jävla sköna, och komforten vägde tygst i skoköpet idag.. Istället blev det dom klassiska Reebok Hi, fast med varmt och gisigt foder, det vill säga att jag köpta Snow-modellen. Supersköna och rätt snygga. Nu kan jag och hela faluns 14-åringar matcha, greeeeate!

Anyway.. Jag tittade som sagt på nyheerna, och då blev jag riktigt upprörd!
Dom rapporterade att Sveriges energiförråd är riktigt kasst, och blir det jättekallt så finns det risk för att man måste stänga av strömmen i delar av landet då det helt enkelt inte finns tillräckligt med ström till allihopa.. BRA JOBBAT SOCIALDEMOKRATERNA!!!! Det är år 2007 och det är elbrist, hur kan det komma sig? JOJUSTE!! kärnkraft var ju så farligt så ni var tvungna att stänga ner ett fullt fungerade kärnkraftverk i barsebäck innan ni blev av med makten... THANKS! Så vill man inte frysa ihjäl och dö av hunger i sin lägenhet i vinter så blir man tvungen att börja elda upp parkettgolvet i vardagsrummet och grilla korv på elden.

Jag tycker att strömtillförseln till Göran Perssons herrgård ska stängas av på en gång i en sorts förebyggande åtgärd!

Nåväl, mina nya skor :
image130


Kommentarer
Postat av: Adde

Vart köpte du dom?

Postat av: Anonym

Haha ja med tanke på hans storlek borde han ju kunna hålla värmen endå:D

2007-11-08 @ 17:22:30
Postat av: Martin

Men Olga... Du skulle ju köpt sånna här skor!
http://img205.imageshack.us/img205/402/dsc00024oj7.jpg

2007-11-08 @ 23:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback