Upcoming shopping

Efter en lång dag i butiken är mina fötter DÖDA! Dom är så klena! Herregud, det är inte ens klack på stövlarna jag har haft på mig, whats up liksom?
Därför....
så har jag bestämt mig för att åka till kupolen imorgon bitti och köpa skorna med stort S!

Dessa skor har jag varit hemligt kär i sedan dom lanserades i Sverige, men jag har liksom inte haft samvete att köpa dom, fram tills nu! Jag måste ha ett par sneakers till mina stackars fötter så att jag orkar springa runt en hel dag utan att dö när jag kommit hem. Och skorna jag ska ha heter Adidas sleek. Jag säger som paris skulle ha sagt: LOVES IT!

image129


Kommentarer
Postat av: Larnmark

Heej Olga =) vad roligt att jag hitta din blogg. kul att du kom i fredags :) vi ses!

2007-11-07 @ 14:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback