GRATTIS OLGA!!

Idag plingade brevbäraren på dörren och slängde på mig tre stora paket. vad kul tänkte jag, paket är aldrig fel, jag slet upp dom och hittade typ 200 kravbrev. Runt 50 var ifrån Lunds kommun, 50 andra var kravbrev ifrån CSN, 75 andra var ifrån olika iknassoföretag och de resterade 25 var ifrån kronofogden. Samtliga var adresserade till Olga Sokolova i Lund. Fräääscht! Någon har levt på min identitet och dragit på sig skulder hela hösten.. Fast postgubben ajg pratade med sa att ajg skulle slänga ner dom i brevlådan igen så att dom kommer tillbaka till Lund.

Mindre kul att ha behövt krångla med detta hela jävla morgonen..

Snart kommer min telefon på posten, och det blir riktigt fräschr!! Jag har lurat lurendrejaren!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback