"Vad var det som hände igår?"

Nu sitter jag här på front-row (har avancerat från längst bak till DS-bordet längst fram!)
och rapporterar, dock för sista gången under den här helgen!
Lite sorgligt men det ska bli fint att komma ner till Göteborg,
känna lite värme, äta mat och kolla på film.. Sweeet!

Nog för att jag lämnar Dalarna men jag kommer tillbaka, snart!

Och imorgon så bär det av på skolkampanj på Angeredsgymnasiet
i Göteborg! Johanna och jag ger oss ut på nya äventyr och är förstärkta
av Nik-ola och Caroline!
Det kommer bli feting fint det

Men som sagt, tack för mig och grattis my girl!

Over, for real&Out
// Dj Cleavage ♥

Kommentarer
Postat av: Olga

TACK för gästspelet på bloggen, jättekul att någon kunde skriva när jag var aldeles för upptagen för att göra det!
Du har varit bäst denna helg, min lilla allt-i-allo-bitch!
TACK!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback