Packa IGEN!!!

Imorgon ska jag ut och resa igen..
Ska på utbildning med MUF:arna i fjollträsk.

Ska passa på att utföra lite andra viktiga ärenden i staden..

Nu ska jag börja packa, IGEN! FAN vad jag hatar att packa, jag hatar det så mycket att jag skulle kunna tänka mig att anställa någon som gör det åt mig! Vill du ha ett extrajobb? Ring mig (inte på mobilen, för en sådan har jag fortfarande inte orkat införskaffa) Du har en timme på dig, sen börjar jag packa själv (Vilken toppenanledning att skjuta upp packandet ett tag, jag är imponerad av min egen uppfinningsrikedom) Din lön utbetalas den 25e (för innan dess har jag inga pengar) och jag ska redovisa ditt utförda arbete och få skattelättnader för hushållsnära tjänster. Jag skriver inga kollektivavtal! Då får facket hellre sätta mig i blockad!

en timme starting now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback