Historien om nyckelkortet

Eftersom jag tog en ledig dag ifrån jobbet idag så tänkte jag berätta historien om dagen då jag fick mitt nyckelkort. Det var dagen då jag besökte kontorsserviceavdelningen. När jag kom dit och förklarade mitt ärende så möttes jag av en djup och väldigt ansträngd suck ifrån mannen bakom kontorsservicedisken. Han verkade högst besvärad över att bli tvungen att lägga ner sin tidning och sköta sina arbetsuppgifter. När han fått mig att känna mig som den jobbiga lilla säljaren som tror att jag är något så plockade han till sist fram mitt papper som jag skulle fylla i. Efter att jag fyllt i blanketten så blev det ännu jobbigare, för då skulle han leta fram ett kort till mig också... Jobbiga och krävande jag! Sedan den dagen ska jag göra allt jag kan för att undvika fler konfrontationer med de väldigt arbetsovilliga kollegorna på kontorsservicen. Upplevelsen till trots så ser jag fram emot att utforska min arbetsplats vidare... Rapportering kommer efter nästa äventyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback