Vägen till jobbet

Jag har ett allvarligt problem med att gå av och på tunnelbanan vid T-Centralen, det är så himla stressigt och alla människor är så viktiga.. Jag har dock kommit på en strategi som fungerar med blandat resultat. Jag låtsas vara viktig och stressad, grejen är att jag går med bestämda steg överallt och kollar på klockan väldigt mycket. Ibland nästan småspringer jag lite också. Jag smälter in väldigt bra och känner mig väldigt stockholm-ig. Problemet är bara att jag springer fel väldigt ofta eftersom jag försöker låtsas att jag vet vart jag är på väg. Självklart vet jag inte vart jag är på väg, så fel tunnelbana har jag gått på två gånger i min låtsasstress. Men det är mest kul, då är det bara att stressa till tåget som går tillbaka och försöka springa rätt nästa gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback