JAG DÖR

Jag åker bil. Klockan 3 packade vi in oss i olles morbrors lexus och började gasa ner mot stockholm. Efter tre timmar tog vi paus på en strand där olle tyckte att det var kul att kasta i mig. Ett bittert och högst ofrivilligt morgondopp senare fortsatte resan ner. Klockan tickar på och det hela börjar bli en kamp emot denna då det nu endast är 3 timmar kvar till voteringen i riksdagen om FRA. (Där det numera verkar bli nej) Tillbaka till min dödsorsak, killarna pumpar opera i stereon. Inget ont om opera, men pojkarna jag åker med har INGEN kontroll på sina röster. Det värsta är också att dom totalt skiter i det faktum att de ännu inte har träffat en enda ton rätt. För att sammanfatta allt så ylas det för fullt helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Helena

Låter ju som en alldeles Underbaaar morgon....;)

Postat av: Josiee

Godmorgon:)

2008-06-18 @ 06:34:23
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback