ätstörning?

Idag smällde jag i mig två mc feast junior, för att sedan få dåligt samvete och gå och inhandla pulver.
Efter det gick jag hem och klev (livrädd) upp på vågen. I samma sekund som den stannade på 65 kilo (!!!!!!!) så knöt jag löpardojorna och begav mig ut på något som skamligt nog är min första joggingtur på HUR lång tid som hellst. Som vanligt när jag har bestämt mig så ger jag inte upp i första taget, så jag klarade av hela turen runt båda kålgårnsjöarna och hem igen. Men när jag kom hem så gjorde min sjuka intollerans mot mjölksyra sig påmind och jag blev jätteillamående och spydde..

Nu är jag igång i alla fall, och i minst två veckor ska jag bara käka soppa och springa. Beach 2008 SKA bli hett, inget snack!


Kommentarer
Postat av: Dacke

Jag tycker att du är het!

2008-05-13 @ 21:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback