Bajståget

Ja, jag åker bajståg!

Morgonen var hemsk! Jag vaknade upp i ett random studentrum i Flogsta imorse. Därifrån flydde jag till mitt tåg för att bege mig hem till Dalarna. Jag for till Borlänge där jag, Dacke och Dan tillverkade lite första maj plakat. Bakis och aldeles för jävligt illaluktande drog vi till sossarnas tåg och slöt upp. DET ABSOLUT BÄSTA är att dom inte fattade att vi inte var sossar. Dom tittade lite undrande på oss samtidigt som vi log våra nöjda borgarleenden som vi har lärt oss. Efter ett tag blev vi utkastade, men vi fick vara med i både tv och tidning vilket faktiskt var aldeles förträffligt bra :) Bilder från detta kommer så fort min dator vill!

Efter vårat lilla streck så åkte jag hem, packade upp och packade ner. Nu sitter jag på SJ's dubbeldäckare, och om ni har åkt det någon gång så vet ni att det alltid, finns inga undantag, börjar lukta avföring någon gång under resan, minst en gång!
Nu luktar det bajs!

Kommentarer
Postat av: Tjenna

Soft

2008-05-02 @ 15:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback