det rubriklösa inlägget...

Den här bloggen har hela tiden varit ett sätt för mig att få ur mig lite tankar och känslor, samt att berätta vad jag gör.

Efter en rad händelser så är detta inte möjligt just nu och jag har bestämt mig för att avstå ifrån att skriva ett tag då det inte alls skulle avspegla vad jag gör och vad jag tänker på. Jag mår jättedåligt. Så dåligt att jag inte förmår mig att ljuga ihop några blogginlägg som jag egentligen inte alls vill skriva. Jag har blivit utsatt för våldsbrott och hot av en vän som inte kan hantera alkohol. Vad som händer nu, och det svarta känslomässiga hål jag befinner mig i just nu är ingenting jag tänker dela med mig av. Det är ingenting som ni ska behöva läsa och det är inte heller något som jag vill sätta ord på. När man väl har formulerat det och det finns som en svart text på en vit bakgrund/eller grönt på gilt i detta fall) så är det verklighet vilket helt enkelt inte är något som jag orkar med just nu. Därför tar jag en sånhär trendig bloggpaus (jag hånar mig själv tillräckligt, bespara mig några kommentarer på det)

På återseende

Kommentarer
Postat av: nn

Här kan du läsa om dig och din vän på Flashback:

https://www.flashback.info/showthread.php?t=793758

Postat av: Carl Bildt

Jonas Bysell, ett spektakulärt personlighetsfyrverkeri på 20 år bosatt i Fanbyn. Orolig för Sveriges framtid och för människans moraliska förfall ger sig Bysell ut på kontinenten för att se det hela med egna ögon. För att förstå. För att bli full i åtta länder. Viktigaste resmål: Red light district, Amsterdam.



NxqkTxYgF-8/Rqj3VCQo26I/AAAAAAAAAB0/90akmYaStc/s1600-h/Drunk.JPG" rel="nofollow">http://bp2.blogger.com/NxqkTxYgF-8/Rqj3VCQo26I/AAAAAAAAAB0/90akmYaStc/s1600-h/Drunk.JPG



Postat av: Anonym

vad fan har du gjort??? fattar du inte det eller?!

2008-11-29 @ 11:54:24
Postat av: Anonym

En riktigt störig stekare som borde få sig en omgång!

Postat av: Tommy

081201.html" rel="nofollow">http://revfront.org/arkivet/arkivet081201.html



Vore jag du hade jag inte bara polisanmält det där svinet, utan sökt upp honom och sparkat bollarna av honom!

2008-12-05 @ 16:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback